Vad Skriva I Gästbok

Vad Skriva I Gästbok. Vad roligt att du hittat hit till min hemsida. Varje gäst får en egen sida/uppslag i gästboken.

Butik Gruffe
Butik Gruffe from www.gruffe.se

Gästboksinlägg * fält markerade med * är obligatoriska. Utsökt mat med valda viner från kocken och jätte trevligt att han själv kommer ut och presenterar maten. Skriv gärna i min gästbok!

Utsökt mat med valda viner från kocken och jätte trevligt att han själv kommer ut och presenterar maten.


Vad skriva på framsida av gästbok.gästbok av framsida på skriva vad. Välkommen att skriva en kommentar i min gästbok. Mycket enklare än att alla ska hinna skriva direkt i gästboken.

Skriv gärna i min gästbok!


Eller vill du bara skriva en hälsning? Gästboksinlägg * fält markerade med * är obligatoriska. Suveränt läge i hamnen, nära till allt.

Vad skriver jag i gästboken · goda råd inför framtiden · rita en teckning · gör ett handavtryck · skriv från hjärtat, och · ett roligt minne med oss.


Ord i vår gästbok, det betyder mycket för oss. Ofta vet inte folk vad de ska skriva i en gästbok, en del undviker det därför helt. Jag funderar fortfarande var den är, för jag flyttade på den en månad innan.

Varje gäst får en egen sida/uppslag i gästboken.


Några dagar efter er vistelse så skickar vi en länk där ni kan skriva lite kort om hur ni tyckte att er vistelse har varit. Har tittat lite på historiken, vad jag förstår så fanns det ett. Ofta vet inte folk vad de ska skriva i en gästbok, en del undviker det därför helt.

Smilies är de små runda gubbarna.


Om du skriver i en gästbok, som tillhör en svensk, får du naturligtvis gärna skriva på svenska. Här kan du skriva vad du tycker om våra keramikfigurer, hur du första gången kom i kontakt med dem, hur gamla dina äldsta figurer är, vad de betyder för just dig m.m. Alla har fått en alldeles egen sida till sitt förfogande och det är helt fritt att göra vad ni vill på den.

Belum ada Komentar untuk "Vad Skriva I Gästbok"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel