Ett Brev Till Min Bästa Vän

Ett Brev Till Min Bästa Vän. Detta står i övre högra hörnet av brevet. När jag inte kan mina läxor hjälper han mig.

Till Min Bästa Vän Som Älskar Mig För Den Jag Är
Till Min Bästa Vän Som Älskar Mig För Den Jag Är from hennesvag.se

Min bästa vän heter azam. Man måste ha tjock jacka, mössa, vantar och halsduk. Du lärde mig att inte allt måste ha ett svar.

På finska utkommer boken på teos


Klicka sedan på ikonen till höger och ladda hem en skrivmall. Skriv ett brev till en vän och berätta om din skola. Men med ett brev till din bästa vän borde du sluta mer informellt.

Tack för att du lyfte luren när jag ringde mitt i natten och för att du dök upp vid min dörr varje gång jag bad dig.


Jag är en alltför övertygad person och går inte bra med saker som inte sägs. I det ögonblick jag lade ögonen på dig visste jag att det var något annorlunda med dig. Tack för att du finns för mig!

Brev från din bästa vän hej!


Tack för att du är just du. Berätta om vad du tyckte var bra och vad du inte tyckte var bra med resan. Hans ögon är svarta och hans hår är svart.

Tyvärr blir jag ofta överröstad av stressens röst och orons röst.


Detta står i övre högra hörnet av brevet. Eftersom du är en sann välsignelse i mitt liv, är du min syster, kanske inte av blod, men definitivt av hjärta. Din mest innerliga och bästa vän.

Du lärde mig att inte allt måste ha ett svar.


Om jag är ledsen ger han mig goda råd. Din bff kommer att skratta åt det här. Skriv ett brev och berätta om vad du gör.

Belum ada Komentar untuk "Ett Brev Till Min Bästa Vän"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel